dilluns, 25 de març del 2013

Monogràfics Abril

Hola a tots i totes!

Després de la festa del nostre primer aniversari, iniciem el nostre segon any amb vosaltres amb moltes propostes noves! Aquest mes d'Abril ve carregat de moltes manualitats i de molta creativitat!

Com sempre, teniu alguns tallers ja clàssics com són el taller de mosaic però especialment aquest mes tenim moltíssimes novetats: taller de costura, taller de sabons, taller de trapillo, contacontes amb manualitat per als més peques i taller de bijuteria amb decoupage. També repetim amigurumis però aquesta vegada amb la proposta de que, a través de vàries sessions, us feu un mòbil per penjar del sostre. Per últim comentar-vos que també repetim el taller de bijuteria amb cremalleres que vam fer fa uns mesos per votació popular!

Què us sembla?

Ja us podeu apuntar!!


Después de la fiesta de nuestro primer aniversario, empezamos nuestro segundo año con vosotros con muchas nuevas propuestas! Este mes de Abril viene cargado de muchas manualidades y de mucha creatividad! 

Como siempre, tenemos algunos talleres que son ya todo un clásico como es el taller de mosaico, pero especialmente este mes tenemos muchísimas novedades: taller de costura, taller de jabones de glicerina, taller de trapillo, cuentacuentos con manualidad para los más peques y taller de bisutería con decoupage. También repetimos amigurumis pero esta vez con una propuesta que, a través de varias sesiones, os vais a poder hacer un móbil para colgar del techo. Por último comentaros que también repetimos el taller de bisutería con cremalleras que hicimos hace ya unos meses y que repetimos por votación popular! 

Qué os parece?

Ya os podéis apuntar!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada