dijous, 8 de novembre del 2012

Mª Dolors: entre llanes i agulles

Bon dia,
Avui us vull parlar d'una persona que des de l'inici ha estat amb nosaltres i què encara no li hem dedicat cap espai. Es tracta de la Mª Dolors. La Mª Dolors és la nostre professora de punt i ganxet, és ella qui dirigeix les classes mensuals i a més a més és qui fa els monogràfics relacionats amb el món de les agulles i la llana.
A part de ser la nostre professora, ella té cosetes fetes amb molt de carinyo per tota la botiga, des de bolsos, colls per ara l'hivern, bijuteria feta en ganxet i els famosos amigurumis, cal destacar els cactus que tenen un èxit increible!!! Ah i no se m'oblidi, també ens acompanya en Doraemon que fa que els més petits s'amorrin a l'aparador de Can Manetes i facin les seves expresions i exclamacions impreuables.
O sigui que ja sabeu quan vulgueu ella us atendrà amb molt de gust!!!

Hoy os quiero hablar de una persona que desde el inicio está con nosotras y que aún no le hemos dedicado ningún espacio. Se trata de la Mª Dolors. La Mª Dolors es nuestra profe de punto y crochet, es ella quién dirige las clases mensuales y además es quién hace los monográficos relacionados con el mundo de las agujas y la lana. A parte de ser nuestra profe, ella tiene hechas cositas con mucho cariño que están repartidas por toda la tienda, desde bolsos, cuellos para ahora el invierno, bisutería hecha con ganchillo y los famosos amigurumis. Hay que destacar los cactus que tienen un éxito increible!!! Ah y que no se me olvide, también nos acompaña Doraemon que hace que los más pequeños se amorren al escaparate de Can Manetes y hagan sus expresiones y exclamaciones que no tienen precio.
O sea que ya sabéis cuando queráis, ella os atenderá con mucho gusto!!! 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada